MODALITĂȚILE DE LIVRARE

După confirmarea comenzii și expedierea acesteia, clientul va primi un e-mail sau SMS ce va conține numărul documentului de transport (AWB) pentru verificarea stadiului transportului, valoarea Comenzii, modalitatea de plata.

S.C. Luara Center S.R.L   își va îndeplini obligațiile contractuale în termen de maxim 14 zile de la dată la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDĂ. În cazul în care nu se poate executa CONTRACTUL din cauza că PRODUSUL nu este diponibil, S.C. Luara Center S.R.L   va informa CLIENTUL despre această situație.

S.C. Luara Center S.R.L   poate livra CLIENTULUI un produs similar având același preț, în situația în care PRODUSUL solicitat inițial nu este disponibil, numai după informarea și cu acordul CLIENTULUI.

PRODUSUL va fi livrat CLIENTULUI prin serviciile de curierat rapid cu care colaborează compania noastră conform opțiunii CLIENTULUI.

După semnarea documentelor de livrare, CUMPĂRĂTORUL dobândește posesia fizică a PRODUSELOR comandate. Din acest moment, CUMPĂRĂTORUL preia toate riscurile asupra PRODUSELOR, respectiv riscul de pierdere sau de deteriorare.

În cazul în care CUMPĂRĂTORUL nu este disponibil personal, poate desemna o terță persoană care să preia PRODUSELE în numele sau. Reprezentantul CUMPĂRĂTORULUI trebuie să fie o persoană cu capacitatea juridică necesară, respectiv să fi împlinit vârstă de 18 ani, pentru a putea primi, în numele CUMPĂRĂTORULUI, PRODUSELE.

METODELE DE PLATA

Prețul, modalitatea de plata și termenul de plata sunt specificate în fiecare COMANDĂ. S.C. Luara Center S.R.L   va emite către CLIENT o factură pentru PRODUSELE și serviciile ce urmează a fi livrate, obligația CLIENTULUI fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.

Plățile se fac numai în moneda națională – leu/lei.

Plățile se pot efectua în sistem ramburs sau online, direct cu cardul.

Plata în sistem ramburs: Se face în numerar, integral, la livrarea PRODUSELOR. În cazul livrării PRODUSULUI printr-o firma de curierat, plata PRODUSULUI se face după verificarea coletului de către CLIENT. Plata se va face direct către firma de curierat pe baza de chitanță.

Online cu cardul: Se poate face direct pe site, la plasarea comenzii.

 

TERMENII ȘI COSTUL LIVRĂRII

S.C. Luara Center S.R.L   va livra PRODUSELE în cadrul termenelor menționate pe MAGAZINUL ONLINE pentru PRODUSUL comandat, la dată generării COMENZII sau în cel mult 30 de zile de la dată la care CLIENTUL a generat COMANDĂ, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel.

În  cazul în care nu poate execută CONTRACTUL datorită faptului că PRODUSUL sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre această indisponibilitate, urmând că sumele de bani achitate de către CLIENT pentru PRODUSUL sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 14 de zile.

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, S.C. Luara Center S.R.L   va anunță CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care S.C. Luara Center S.R.L   primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea PRODUSELOR, S.C. Luara Center S.R.L   poate refuză onorarea livrării, fără că acest lucru să se considere o încălcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

PRODUSELE comercializate de Lym3Ro pot fi livrate pe întregul teritoriu al României, utilizând modalitatea și termenul de livrare alese de dumneavoastră la efectuarea comenzii. După expedierea coletului, veți primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii.

EXPEDIEREA COMENZILOR

Toate comenzile ce sunt plasate de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 – 12:00 sunt expediate în aceeași zi, cu excepția sărbătorilor legale și a perioadelor de promoție de tip Black Friday.

Comenzile lansate după ora 12:00, în zilele de sâmbătă și duminică sau în zilele libere prin lege vor fi operate și expediate în următoarea zi lucrătoare.

În cazul mai multor comenzi plasate de pe celași cont, avem nevoie de confirmare telefonică pentru a putea expedia coletele.

În cazuri rare (promoții cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevăzute) procesarea comenzilor poate dura mai mult datorită volumului mare de colete. Cu toate acestea procesarea comenzilor confirmate nu poate depăși 10 zile.

Procesare comenzilor ce includ PRODUSE a căror stoc a fost greșit raportat de platforma noastră de ecommerce sau cele plasate de utilizatori ce nu au putut fi contactați de consilierii de vânzări ai companiei noastre, va fi amânată până la rezolvarea situației apărute.

 MODALITĂȚi ȘI COSTURI DE EXPEDIERE

Transportul produselor comandate pe Lym3Ro se face prin companiile ce oferă servicii de Curierat rapid partenere precum Sameday, Urgent-Cargus, Fan Courier, GLS.

  • Tariful standard de livrare este de 20 lei pentru comenzi a căror valoare este mai mică de 150 de lei.
  • Comenzile mai mari de 150 de lei beneficiază de TRANSPORT GRATUIT prin curier rapid
  • Termenul de livrare este în general de maxim 2 zile din momentul expedierii coletului în localitățile aflate în aria de acoperire a companiei de curierat partenere și de maxim 7 zile pentru localitățile ce nu se află în aria de acoperire. Acești termini pot fi depsiti în anumite cazuri precum perioade de promoții (Black Friday, Reduceri de Crăciun, Campaniile de Paște etc.) sau perioade în care drumurile sunt impracticabile (inundații, căderi masive de zăpadă etc.).
  • Livrarea coletelor sâmbătă este posibilă dar nu poate fi garantată.
  • Livrare se face în sistem Door to Door (coletul este livrat direct la dumneavoastră acasă)

Coletul dumneavoastră este depozitat în vederea livrării timp de maxim 5 zile de către Curierul Rapid. În cazul în care nu ridicăți coletul în acest interval, acest va fi returnat către compania noastră.

În cazul în care aveți două comenzi cu statusul „În Așteptare” și date identice de livrare/expediere, cele două comenzi vor fi cumulate/unite din sistemul nostru. Prima comandă se anulează automat, iar produsele din prima comandă se adaugă în a două comandă.

Că măsură restrictivă pentru CLIENȚII ce nu ridică PRODUSELE comandate ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fără că plata acestora să fie efectuată integral în avans .

În situația în care CLIENȚII ce au comenzi neridicate doresc să comande produse cu plata în sistem ramburs aceștia vor trebui să achite în avans contravaloarea următoarei comenzi plus cea a transportului tur-retur pentru comandă neridicata anterior în cuantum de 24 de lei. Ulterior opțiunea de plata în sistem ramburs va fi din nou disponibilă la finalizarea comenzilor.

Pentru informații suplimentare ne puteți contacta pe email la contact@limero.ro sau la numar de telefon: 0758.566.084.